فاطمه یاسفاطمه یاس، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

معجزه ای به نام فاطمه یاس

من رو ببخش ماه من

1390/3/1 17:00
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو مامان  منو ببخش .........

واسه نیومدن هام دلیل دارم  آخه هم اینترنت نداشتیم هم  بابایی بد جور مشغول کار هاشون بودن  هم این که خودت دیگه همش باید بغلم باشی واسه همینه که من به کار های خودم نمیرسم  چه برسه بیام و اینجا رو آپ کنم ......

امروز که اول خرداد دخترم 12 روزه که وارد 8 ماهگی شده .....

خیلی با نمک شدی دیگه میتونی بشینی با خودت بازی میکنی و سینه خیز میری و کمی هم 4 دست و پا میری بابای کردنم داری یاد میگیری یه شعر هم وقتی میخوام مَمَ بهت بدم میخونم تو هم چشماتو میبندی و دهنتو می چرخونی تا مَمَ بوخوری .....( مَمَ .....مَمَ خوشمزه  مَمَ دوست دارم  مَمَ عاشقتم   مَمَ مَمَ مَمَ عزیزه دلم مم نور چشمم ) 

وقتی هم  ذوق میکنی از ته حلقت میگی اووووووو

همه میگن صدای پیشی در میاری  

وایـــــــــــــــــــــــــــــــــــی بیدار شدی من اومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

عاشقتم مامی .................

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فاطمه‌شهرزاد
19 تیر 90 13:03
سلام مامان مهربون فاطمه‌ياس انشاءالله دختر گلتون 120 سال عمر كنه و سايه شماها بالاي سرش باشد از جانب من يك بوس خوشگل ازش داشته باشيد
دانيال
28 تیر 90 11:53
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 17:30
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين لطفا نظر هم بديد. www.jegheleh.niniweblog.com