فاطمه یاسفاطمه یاس، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

معجزه ای به نام فاطمه یاس

اگه گفتی چه خبره ؟

1389/11/9 16:57
873 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

الان شما و بابایی خوابی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

منم فرصت دارم بیام اینجا برای شما  اتفاق هایی که مهم هستش و بنویسم که وقتی خانم شدی بیایی و ادامه اش رو خودت بنویسی .

راستی! ! ! ! ! ! !

اگه گفتی چه خبره ؟  .........

 عزیزم ، امروز تولد مامان ِ 

  نه این که برای تولدم خوشحالی کنم  ها نه ......... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خوشحالی من برای اینه که  پارسال همچین  شبی بود که فهمیدم  تو وجود من قدم گذاشتی  ......... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

خوش اومدی گل من که با اومدنت زندگی پاییزیمون  و بهاری کردی
قربون اون پاهای کوچولوت بشه مامان ، که قدمت  زندگیم رو پر عطر گل یاس کرده .

فاطمه یاس  من


جــــــــــــونــــــــــــــــمی تو ........

   دوستتون دارم ..

 

هم تو     هم  بابایی مهربونتو     



پسندها (1)

نظرات (6)

سودابه
12 بهمن 89 11:10
سلام عزیزم امیدوارم کانون خانواده ات همیشه گرم و برقرار باشه.اسم قشنگی روی دلبندت گذاشتی.مقدمش برتمام مسلمین مایه خیر و برکت باشه.مامان بزرگ محمد متین که تا اسفند دنیا میاد


الهه(مامان رضا)
13 بهمن 89 9:36
سلام . مرسی عزیزم .چرا یه عکس از دختر نازت نذاشتی ؟ حتما این کارو بن تا وبلاگش خوشگلتر بشه.
maryam
18 بهمن 89 11:10
سلام عزيزم.ممنون از لطفت گلم., خوشحال شدم از اشناييتون حتما عزيزم لينک کن من اين وبا رو واسه ني ني هاي خوشملم درست کردم.شما خيلي لطف دارين..راستي اگه دوست داري وب پسرامم لينک کن تا دوستيمون عميق تر شه .بهم خبر بده تا بدونم. www.amirmahdi.niniweblog.com www.amirhosein.niniweblog.com
maryam
21 بهمن 89 0:00
/سلام خوبي کم پيدايي.راستي وب اشپزي و وب تربيتيم به روزه و منتظر بهترين فرشته.
وبلاگ آموزشی برای مادران
28 بهمن 89 10:58
سلام اگه به قسمت ثبت در فهرست بلاگها برید می تونید موضوع رو تغییر بدین اگر سوالی بود در خدمتم
الی
4 فروردین 90 22:32
سلام خدمت همه نی نی کوچولوهای ملوس و ناز و مامانای نازشون من و نی نی گلم که هنوز معلوم نیست که گیس گلابتونِ یا کاکل زری (الهی قربونش برم) به کمکتون نیاز داریم اگه میشه یه سر پیش ما بیاین مرسی www.kezhvan.niniweblog.com