فاطمه یاسفاطمه یاس، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

معجزه ای به نام فاطمه یاس

از حالا شروع شد ......

1390/10/14 2:26
1,582 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  دخترم ....

20 مهر 1389 مطابق با 4 ذالغده 1431 و 2010 میلادی  در بیمارستان  سعدی اصفهان 

به دست دکتر گلی به نام  مینو موحدی شما دختر گلم به دنیا اومدی  . لذت بخش ترین  لحظه برای من لخظه شنیدن صدای نازت و دیدن روی ماهت بود . من شاید جزء معدود مامانایی بودم که  داخل اتاق عمل بیشترین لذت رو برده .آخه من هم بهوش بودم  هم اینکه درد نداشتم ....

(سزارین) با لذت ......

 6 ساعت نفس  می کشم

این جا شما چند ساعته  که قدم ه روی چشم ما گذاشتین ولی من نمیدونم چرا انگشت به دهن هستین ؟ از چی تعجب کردی مامانی ؟

  بابا عجب جایی اومدم .....

 

این جا 22 مهر  شما 2 روزتونه

بابایی این عکس رو برای خاله فاطی اینا دادن  .......

اونها  شما رو با عروسک اشتباه گرفته بودن

 

 ماه منی به خدا

 

 چند تا عکس از نوزادیم تو ادامه مطلب ........

 

 

اینم منو پسر خالم

پسندها (1)

نظرات (0)